Shopping, Shopping, Shopping...x1000

Kan inte fatta hur mycket jag har varit i stan/ikano osv de här dagarna!
Allt från att shoppa julklappar, till egenhandlande och bara drömmande! Älskar att bara strosa runt inne på Hööks med bestis och drömma sig bort...Mys!
Idag så var vi på ikano innan vi drog hem till mig. Världens dampigaste busschafför som förstörde bådas humör. Behöver inte gå in på några detaljer, känns lite dumt att dela med mig med sånt språk i bloggen (eheheh).
Imorgon blir det...Gissa vad! Gå på stan! Inte för att jag klagar dock, jag älskar det! Några mer julklappar ska handlas.

Söt bild från ibörjan av 8an tror jag...Saknar sommaren! ♥

Postat av: Julia

Älskar dig fina vän! (L)

2011-12-20 @ 23:46:57
URL: http://myplacemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: