Flightless bird

Tumblr_lvdtxmj7es1qip73ao1_500_large
Hey baby, i think i wanna marry you ♥

Tjenis!
Åh gud, jag kommer aldrig att tröttna på de här filmerna! Allt är så fantastiskt underbart! Åh! :')
Dagen:
Först hade vi extra dans, vilket var kul :) Efter det spurtade jag Julia och Clara ner på stan för att köpa biljetter till Breaking Dawn igen (dock bara jag och Julia). Sen så insåg vi att dumma SF inte öppnade förrens klockan var 17:00 och vi var för tidiga. Så vi snabb åt inne på BK och gick sedan och fick tag i de heliga biljetterna.
Vi köpte godis, och hade allmänt roligt. ♥
Min snyggning på bilden över alltså. Så otroligt het!
Mkay Bay ♥

Kvällens "dunk" om man kan säga det så. Älskar låten så grymt mycket, den ger mig gåshud! ♥
Är ni Team Jacob eller Team Edward? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: