Klumpiga J-Ä-V-E-L

Bild i repris [eftersom datan med ps är utan internet för tillfället]

Hola Catola!
Idag känner jag mig extra jävla klumpedunsig. Efter en lång dag i skolan så drog jag och Julia hem till henne, helt inställda på att spela in en cover.
Vi gjorde en grym, satte ALLT.
Och vad gör inte klumparslet Fanny, om inte att tappa kamera jävlen i golvet. Alla inspelningar försvann + att jag fucka upp hela linsen som åker ut och in. Sa jag att det var JULIAS kamera jag just förstörde?
Men det är ju tipptopp egentligen , nu vet jag exakt vad gullungen ska få i födelsedags present ;)
Måste sätt ganska kul ut egentligen, Julia sitter helt lugn och garvar åt min panik, medans jag nästan blir gråtfärdig. Väldigt shysst kompis som pajar en K-A-M-E-R-A.
Aja. Puss ♥

Postat av: Julia. Hey! what did you expect? ;)

HAHAHA , garvar fortfarande! x'd



Du behöver fortfarande inte köpa en ny!

Du kommer bara bli pank och jaa , det är lugnt! ^^

Hahaha , plöttiiis! ;*

2011-11-21 @ 21:09:56
URL: http://myplacemylife.blogg.se/
Postat av: Maja Carsemar

Hej! Fanny har du färgat ditt hår det blev jätte fint!! :D <3 vi måste ses nån gång

2011-11-25 @ 23:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: