Fingerbindor...?



Don't ask...
Haha, that's just my and Julias swag.

Dagen gick bokstavligen i bilder! På schemat stod det bild imorse, men jag Jennifer, Julia, Bianca och Emma H, förvandlade bildsalen till en fotostudio.


Foto [Emma H] Modell [ME]



Jag har ingen aning om varför vi tog den här bilden...haha, JO för att vi kan!

Sur, trött arg och ångesten för svenska provet fick mig att tappa humöret helt. Det är väl tur som fasen att min älskade vän Julia alltid får mig att skratta. Hur dåligt jag en mår. Tack för att du finns vännen! ♥


Foto [Julias Iphone] Redigering [Instagram]


Lagom söt bild på oss då. Älskar dig tejen! ♥

När humöret äntligen började gå uppåt, vad gör man inte om att öppna kylskåpet efter en god dricka. Blir över glad att hitta favorit juicen. Tar ut den och till min stora besvikelse, är paketet tomt.

I was like:


Långt, kanske tråkigt inlägg, but here ya go!
Pussen! ♥


Postat av: Din Mårten :*

Haha Martiiiin då! Älskar dig med hjärtat! Amen duuu! mihihih ;*

2011-10-06 @ 21:29:37
URL: http://myplacemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: