Vad skulle jag göra utan dig?


Foto [Julia] Modell [ME]



Vad skulle jag göra utan min fina vän Julia? Kvällen har spenderats med min favorit plutt. Mycket skratt (Som vanligt) plåtning utanför huset och början av Paranormal activity. 36 minuter för att vara exakt, sen dog vi av tristess. Haha. Bara vi som gör det i en skräckfilm eller?

Sen bytte vi till Scary Movie 2 och 3. Bara för att vi kan. Ettan såg vi förra veckan med minst lika mycket skratt. [Ettan är bäst av dem vi sätt, utan tvekan]
Julia's padre kom och hämtade henne nyss så här sitter jag med hög bra musik och njuter av livet.

Ha en bra start på lovet sötisar!


Postat av: Juliaaa osv

Frågan är .. vad skulle jag göra utan dig bestiee? ^.^

2011-10-28 @ 23:33:07
URL: http://myplacemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: