Mitt namn är Fanny

Nejmen hallå!
Kom precis hem från stallet och har precis ducshat klart! Gick super och var skit nöjd (tack för privatlektionen Julia!)
I onsdags så blev det inget ånestad eftersom vädret var piss och motivationen att gå bara liksom försvann, men antagligen drar vi dit i helgen eller på tisdag! Saknar min ponnyplutt (nu är det bara 79 dagar kvar innan jag får honom).
Imorgon blir det att ha photoshoot hemma hos mig med Julia. Kommer nog antagligen upp några nya bilder och om de blir bra, kanske en ny header.
Lördag blir det att hänka med syrran till hennes ridlektion, skoj, nah. Men vad gör man inte för de små barnen ;)
Ha det gött lovers, puss and hay!
Allra bästavän någonsin, tack för att du finns!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: