Vad är det här för dag?

Tjenis micropenis!
Dagen började riktigt riktigt dåligt och har hållt sig så hela dagen lång. Börjar med att jag försover mig så jag vaknar tio minuter innan min buss går. Får ta bussen en timme senare och missar min byt-buss på rese med 1 minut. Ska sedan gå till Julia från busshållsplatsen och tappar mobiljäveln i marken så den går i tusen bitar, skoj ploj!
Rider sedan på kvällen med Julia& Fine och Soldisen. Ska galoppera lite på henne på fältet och hon skenar iväg mot vägen, dock tyckte jag det var super-kul och hon likaså. Men sedan när vi ska tillbaka bestämmer ja och Julia att vi ska trava lite från vägen till stallet. Vi ställer upp oss bredvid varandra och hästarna tror direkt att det är en tävling, så båda drar iväg i galopp/slängtrav och håller på.
Kommer sedan hem till Julia och ingen är hemma och Julia har ingen nyckel. Vi joggar hem till hennes Farmor & Farfar och får en nyckel, joggar tillbaka utan jackor och sönderbitna av alla mygg.
Men jag har haft en super dag, tackar som frågar!

Spelade in en cover med Julia förut om någon fortfarande läser, bläbläblä.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: