Vad jag lever för...

Alltså gud...Jag kan inte sluta kolla på det dumma programmet Glee! Fan också! Julia din lilla skit, du smittade mig med det här! Just nu sitter jag nerdragen i det här dumma Glee maratonet, utan något som helst gott att tugga på. Tråkigt jue.
Imorgon blir det att möta Julia tidigt, kommer inte skriva hur tidigt. Bläk.
Men det kommer att bli svin kul, det vet jag ♥
Ska rikta tillbaka min uppmärksamhet till Glee. Ha det gött sötnosar! ♥
Lekte i PS lite. Hohoho, kolla på oss ↑

Postat av: Joooolia

Diskriminering much..? Bara för att jag höll handen för ansiktet så sätter du ett får (or whatever) under mig "som då symboliserar" att jag är ett får??? Äre så det är ? vavaavavavavava? Jaa , jag är trött! :D notisera att det som står skrivet med " " ska vara Ana Gina röst! hahaa , puss påre! ;*

2012-01-06 @ 00:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: