Uppdaterings tjejen nummer 1

Nejmen hej fina läsare! Känner att min update har varit så där skit bra de senaste dagarna...men nu är jag tillbaka tror ja. Har bara varit sjukt mycket prov, inlämmingar och annat skoj som jag behövt lägga min tid på, hoppas ni förstår!
I alla fall så kom jag precis hem från Isolde (min medryttar häst). Gick faktiskt ganska bra idag och själv är jag nöjd!
Imorgon är det svenska prov precis på morgonkvisten. Skit skoj.
Hoppas ni får en finare tisdag än jag! Pussen! ♥

<p><font size="2" face="georgia">Red ut med dem här söta idag. Kan man göra annat än att smälta när man ser bilden? :')</font></p> <br /> <p><font size="2" face="Georgia">Så otroligt söta!</font></p> <br />
haha, lagom söt bild! Bebis ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: