46 dagar

Hola mi amigos!
Vet inte vad det har varit med mig idag, har varit så allmänt peppad inför Kurre idag att jag får glädje spasmer!
Kan verkligen inte klara av att vänta 46 dagar nu, jag vill ha min ponnysommar nu, nu, NU!
Idag då har det varit en helt vanlig dag except the fact att jag och Julia var helt dö trötta, så ingen kunde sluta skratta när vi väl hade börjat...ah härliga tider!
Sen åkte jag hem och pluggade non-stop från klockan 5 typ till 8. Kände verkligen hur duktig jag ä, haha. Ändå trots den här långa tiden kan jag fortfarande inte mer än hälften, men jag hoppas att jag hinner plugga in något mer! KLICKAKLICKAKLICKAKLICKAKLICKA
Ska snart dra mig för att kolla tv eller något, kanske kolla mina outfits och dö lite, haha! :)
Puss hej!

jag elsker dig din dum snut


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: