49 dagar - Norrköping international horse show

Hej pluttar!
Idag åkte jag och Julia till NIHS för att kolla på allt underbart! Åh alla hästar var så ortoligt maffiga och snygga att man dog! Vi gick runt och tittade i tälten som sålde saker ganska mycket och jag hittade ett par svarta lindor från Horze som jag slog till på. Svart kommer att se sjukt bra ut på Kurre, plus att det är sjukt användbart!
Sedan runt tre (vi hann bara se framridningen på dressyren) drog vi till den ny öppnade Hööks butiken i Norrköping och fasen va stort och bra det var! Köpte ett par schaps som var sjukt snygga!
Nu ska jag kolla på film och sedan äta lite med familjen!
Har haft en så grym lördag att det är sjukt!
Puss hey!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: