51 dagar

Hej finisar!
Kom hem från stallet för ett tag sen och känner mig faktiskt på ganska bra humör! Hade en grymt rolig sista ridning på Isolde idag och jag känner att det var värt det! Jag ångrar inte något!
Tack finaste Julia för all hjälp osåvidare! Alla fina bilder du tagit och alla lektioner! Du är helt enkelt bäst!
Har duschat och kollat Loreen uppträda, nu laddar jag in bilder i datorn och kollar på step up 2 the streets.
Fotografen är då min fina syster Julia som knäppt alla underbara bilder på senaste tiden! Ta ett klick in på hennes blogg HÄR !
(man måste bara hata hur mycket blogg.se förstör kvaliten i bilderna, de är inte så korniga irl!)
(alla bilder är stooor copyright på och är oredigerade! kommer kanske upp sedan igen när de är lite redigerade!)

Postat av: Hilma

Jag har faktiskt också fotat!!!!!!! Glöm inte det!!!!:O

2012-05-24 @ 23:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: