52 dagar

Hejsan svejsan mina goa läsare!
Tog mig ett dopp i poolen för ett tag sen eftersom man har dött av svett även idag. Värmen är skit skysst, men den kunde kommit lite i taget istället för allt på en gång, min kropp är inte van!
Ska väl chilla hela kvällen, kanske dra ut o springa och lite styrke träning, men får se hur det blir med det!
Kollar bloggar osv och längtar göra mycket till lördag! Kommer bli superkul!
Imorgon blir det sista gången jag rider Isolde. Visst hon kommer tillbaka till hösten och jag ska nog vara medryttare då med, men ändå så kommer det vara sorligt ju.
Så det blir att rida för Julia en sista gång och jag tror hon kommer knäppa ett par bilder. Ska bli mys!
Hej då puttisar!
foto by Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: