53 dagar

Hola!
Kom hem från skolan för ett tag sen helt jäkla genomsvett! Skönt att det är varmt äntligen, visst men kanske inte så skönt att det åskar på morgonen så man klär på sig skit varmt och sedan är det fasen 30 grader på eftermiddagen. Dog ganska mycket.
Sitter nu iaf och väntar på att få tv så jag kan kolla en film, och undertiden jag väntar blir det nog att slänga sig i poolen, super gött!
Idag är det bara 53 dagar kvar tills sommarhästen och jag kommer att ha en nedräkning här på bloggen bara för att jag kan och för att jag är så excited!
Funderar på att göra en photoshoot sen med mig själv för att ta lite fräcka porträtt bilder, men jag får se hur det blir med det!
Puss på er!

Postat av: Elin

Jag komenterar bara för att jag kan =(:)

2012-05-23 @ 13:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: