54 dagar - en kort evighet

Hej underbara!
Jag kom precis hem ifrån Isolde och naterstad där jag red inför Julia. Gick mycket bättre än jag väntat och det kändes verkligen som om jag utvecklades, såklart händer det ju inte saker med min ridning direkt, men det är på bättrings vägen eller vad man säger! Kul var det i alla fall och Julia tog en del fina bilder! Dagen var dock inte lika kul eftersom hela klassen ställt in sig på att sluta klockan 12, när vi egentligen skulle göra det nästa vecka, plus att vi hade två prov idag.
Fine pluttisen (Julias medryttarhäst) drar på onsdag = ingen Fine när vi kommer ut på torsdag :( Soldisen ska också dra i veckan, tror det var på lördag, så på torsdag blir sista gången jag rider henne innan sommaren...
Dock får man glädja sig med att det bara är 54 dagar kvar tills jag får Kurre! Åh vad jag längtar! Kommer verkligen ihåg när jag och Julia startade nedräkningen på 118 dagar och tiden har verkligen flygit förbi!
sådana här kommentarer gör en super glad! (fick den från inlägget med Isolde!) Tack så mycket Hanna! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: